Drona dvs s-a prăbușit? Iată ce trebuie să faceți

Cel mai rău lucru pe care îl poate păți o dronă este să se prăbușească. Este ruptă, sau mai rău făcută în mici bucățele, situație deloc plăcută. Din păcate însă, nu puteți da timpul înapoi pentru a preveni acest lucru.

Toate acestea vă sună familiar? Perfect. Poate că situația dvs este puțin diferită, însă rezultatul este același: drona este stricată, ruptă în bucăți. Așadar, dacă sunteți în această situație și nu știți ce aveți de făcut, am pregătit câteva soluții utile pentru dvs.

Căutați în mediul online

Șansele sunt foarte mari ca măcar o altă persoană să fi întâlnit deja o situație similară cu a dvs și probabil că a găsit deja o rezolvare. Și dacă dețineți o dronă, este clar că spațiul tehnic vă este familiar cât de cât.

YouTube, forumuri, comunități online – sunt unele dintre spațiile populare unde veți găsi cu ușurință o persoană cu o problemă asemănătoare și cu soluția corectă. Începeți cu YouTube, acolo veți găsi în cea mai mare parte videoclipuri detaliate care oferă ghiduri pas cu pas pentru gestionarea problemei.

Cele mai populare canale de YouTube unde puteți căuta informații despre drone și accesorii drone sunt:
– Drone Camps RC
– iRepairMD

Duceți drona la un service

Dacă nu puteți găsi soluția exactă a problemelor dronei dvs în mediul online, atunci este timpul să încercați cu un profesionist. Deja avem centre de service cu profesioniști și în București care știu cel mai bine ce să facă pentru drona dvs.

Așadar, căutați un service din zona dvs. Motivul pentru care este bine să găsiți un service cu profesioniști este faptul că aceștia vor face treaba repede, bine și vă vor da câteva sfaturi utile despre cum să protejați mai bine drona.

Alternativ, puteți lua legătura cu producătorul dronei dvs și puteți să îi intrebați dacă au dealeri autorizați în zona dvs.

Trimiteți drona producătorului

Ca să fim sinceri, aceasta este una dintre acele experiențe pe care o veți detesta cu siguranță. Din nefericire, dacă celelalte două opțiuni anterioare nu v-au ajutat, aceasta din urmă este cel mai bun lucru pe care îl puteți face în continuare.

De obicei este nevoie de mai mult timp pentru această ultimă variantă și, uneori, vă veți confrunta cu dispute în materie de garanție și cu serviciile de asistență pentru clienți. Binențeles că drona va fi reparată fără nicio problemă și cost suplimentar dacă accidentul nu s-a întâmplat din vina dvs. Dar țineți minte că tot acest proces nu va fi unul scurt și ușor.

Mai important, dacă aveți posibilitatea de a face o asigurare atunci când cumpărați o dronă, vă sfătuim să faceți acest lucru, deoarece veți economisi mult timp atunci când se va întâmpla un accident. Știm sigur ca cei de la GoPro oferă așa ceva pentru drona Karma, iar DJI pentru dronele Phantom 4.

În final

În momentul de față, aceste trei opțiuni probabil sunt singurele pe care le aveți dacă doriți să aveți drona din nou funcțională. Deoarece este un spațiu relativ nou în industria tehnologică, service-urile private sunt încă în stadii inițiale, însă acest lucru se va schimba în viitor.

De obicei, este mai bine să încercați primele două variante înainte de a expedia drona la producător. Sincer vorbind, serviciul cu clienții al producătorilor este extrem de slab. De exemplu, cei de la DJI sunt printre cei mai slabi la acest capitol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *